piatok 1. mája 2015

Piatkový železný veget

Som zamilovaná (opäť) a dnes vám o tom niečo porozprávam. Vyložte si nohy začíname.

zdroj

POZOR SPOILERY!!!

Predtým som Iron mana videla párkrát, len kúsky z filmu, ale asi pred mesiacom sa mi podarilo vidieť v telke jednotku a potom som si musela stiahnuť aj dvojku a trojku a videla som ich už niekoľkokrát a môžem s čistým svedomím prehlásiť, že som sa zamilovala.
Robert Downey Jr. sa role Iron mana zhostil ukážkovo. Je sexy, je vtipný, má úžasný úsmev, kukuč, samozrejme aj účet a tie jeho grimasy. Ja z neho nemôžem.

Z tejto scénky sa úplne rozplývam:D Ja viem :P



Ja už som bola toľkokrát zamilovaná a do toľkých hercov, ľudí, postáv, že už to ani nepočítam, ale tohto pánka teda presnejšie Tonyho Starka - Iron mana by som si domov zobrala. Lepšie povedaná on by si mohol zobrať mňa a vôbec by som sa nebránila.
Okrem toho, že je Tony fešák, bohatý, vtipný a je super hrdina už nič iné podľa mňa nepotrebuje. Dokonca aj Gwyneth Paltrow ako Pepper je očarujúca.

zdroj

A tie jeho obleky. Špica.
Najlepšie na tom je, že všetky tri časti sú úžasné (o Avengers by sme mohli polemizovať, tí ma nejako nenadchli, aspoň nie na prvýkrát. Až pri opätovnom pozretí som si povedala, že nie sú až taký zlý). Dosť často sa stáva, že jednotka je super, dvojka o niečo menej a trojka škoda peňazí, ale tu ma bavili všetky tri časti rovnako. Alebo možno ďalšia o niečo viac. Už sa neviem dočkať 4. Áno, štvorka musí byť. Inak by mi zlomili srdce a pochybujem, že by to urobili, lebo by som ich chodila strašiť.

Musím sa, ale priznať, že až potom čo som videla trojku druhýkrát som pochopila čo sa stalo s prvou myšou :D No, hups. Občas mi to zapaľuje dosť neskoro. Ale ja a pekný chlap to je zlá kombinácia, takže som viac čumela a slintala nad Tonym ako počúvala a pozerala čo sa deje, ale nie sranda. Jasne, že som žrala aj to okolie. Len mám asi slabo premastené kolieska a občas dopínajú až na druhýkrát.

V trojke ma fakt dostal ten jeho samoobliekací oblek (neviem ako inak ho nazvať:). To bola bomba aj tá pesnička, ktorá mu pritom hrala a taktiež pesnička na začiatku. OMG. Musela som zastaviť film, aby som skúsila, či sa mi nezaplo rádio (pozerám to väčšinou na bučiku a na ňom počúvam aj rádio), ale nie naozaj tam hrala.


Túto pesničku mám rada a je to taká starina, že by som ju tu nečakala.


Samozrejme si musím pozrieť aj ostatných z Avengers. Videla som len Hulka, Thora a Ironmana, takže som zvedavá kedy sa dokopem do ostatných filmov.

Bolo tam kopec parádnych scénok, ktoré tu už nebudem rozoberať. Taktiež Tonyho hlášky nemajú chybu. Mám pocit, že musím začať čítať komiksy a začať pozerať viac takýchto filmov, ale bojím sa, že dopadnem ako Leonad, Sheldon a spol. Nie, že by mi to vadilo, ale aj teraz mám málo času na čítanie a nie ešte keby som si pridala do zbierky komiksy. Takže filmy to istia. Musím popozerať, ktoré som ešte nevidela a napraviť to.


Keď som dopozerala Iron mana začala som si googliť nejaké filmy s Gwyneth Paltrow. Okrem toho, že som prišla nato, že jej manžel je Chris Marin (spevák skupiny Coldplay) som narazila aj na film Emma od Jane Austen a musela som si pozrieť aj ten. Najskôr sa mi nepáčil hlavný hrdina, lebo som si myslela, že je to Martin Short a ten mi teda ako sexi hlavný hrdina nepríde, ale potom som prišla nato, že to nie je on, ale Jeremy Northam. Možno sa niekomu nebudú podobať, ale mne sa podobali. Možno som mala len špinavé okuliare neviem, ale potom čo som si aj tento film pozrela viackrát zistila som, že je celkom dobrý.
Emma mi tam síce prišla občas ako rozmaznaná, blbá slečinka, ale nakoniec to bola len taká bláznivá holčina, ktorá sa snažila byť dohadzovačka, ale moc jej to nešlo. Jej otec mi tam prišiel ako taký starý frfloš, ale aspoň s ním bola sranda. Bolo tam aj kopec iných postáv a to nádherné prostredie, ale už dosť, lebo tento článok bude nekonečný, takže vám sem pridám ešte fotku z tohto filmu a končím.

zdroj


Videli ste Iron mana alebo Emmu? Páčili sa Vám? Pekný večer a krásny víkend. Praje Pampe :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...