nedeľa 12. októbra 2014

Jawa ČZ stretko

Dnes tu máme pokračovanie včerajšieho moto článku. Pozrieme sa na zraz Jawa ČZ.
Z múzea sme išli, išli, išli až som si myslela, že ideme až na koniec sveta a veru, že sme prišli na koniec sveta. Les, obrovské ihrisko, dve budovy a jedno pódium, ale vyzeralo to tam pekne.
Kde bol vlastne ten koniec sveta? Tužina - Hatalisko, pri Prievidzi.
Počasie sme mali pekne, aj keď potom sa trochu schladilo a keď sme išli domov bola som rada, že mám aj mikinu, aj bundu. Ale nepredbiehajme. Najskôr sa poďme pozrieť ako to tam vyzeralo a potom pôjdeme domov :)
odkaz

Aj tu sa bolo na čo pozerať.




Tlačenica tam nebola, takže sa dobre fotilo.




poriadne polepená










Vespa - neviem prečo, ale príde mi veľmi sympatická

tak na takúto by som si spravila papieriky aj ja :)

a ešte  bola aj pekne pokreslená. Trochu som sa zamilovala.

Trochu sme sa napapali (chutné kuriatko). Trochu nás otravovala osa. Trochu sa potom ochladilo, ale bol to parádne strávený deň.

Prajem Vám peknú slnečnú nedeľu. Vidíme sa cez týždeň :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...