utorok 15. apríla 2014

Rexanne Becnelová - Búrka v srdci


Anotácia:
Kapitán pirátskej lode, obávaný Cyprian Dare, sa už celé roky chystá pomstiť svojmu otcovi, bohatému šľachticovi Lloydovi Habertonovi, ktorý opustil jeho matku a odsúdil ho na život v biede. Napokon sa v jeho hlave zrodí plán: unesie Habertonovi syna a dediča Aubreyho a vychová ho v rovnakých podmienkach, v akých vyrastal on sám. Cyprianov plán sa vydarí, no spolu s Aubreym námorníci unesú aj jeho sesternicu, pôvabnú Elizu Thoroughgoodovú, ktorá sa odvážne postavila na chlapcovu obranu. Na pirátskej lodi sa však zajatci nemajú zle. Aubrey sa zotavuje zo zranenia nohy a Elizu trápi len jediné: príťažlivý kapitán...

O knihe:
original - Heart of the Storm
- nepochádza zo žiadnej série
obálka - je pekná. Najviac sa mi tam páči tá loď, ale hlavný hrdina ma nejakú divne veľkú hlavu a hlavná hrdinka má ryšavé vlasy, aj keď tuším v knihe nie.

Moje pocity:
- bože to lepenie. Ešte len otvorím knihu a už je "rozpadnutá". Text otlačený z jednej strany na druhú. Nie veľmi, ale aj tak. A ako som sa prekvapila, keď som sa dostala na koniec knihy. To rozpadnutie na začiatku sa mi už nezdalo také zlé ako to na konci :D
- k anotácii - po prvé ona sa na jeho stranu odvážne nepostavila, ale uniesli ju, lebo bola v nesprávnom čase na nesprávnom mieste. Aj keď na lodi a potom chalana bránila. Po druhé to, že sa Aubrey zotavuje zo zranenia nohy nám nemuseli prezrádzať. Mohlo to byť prekvapkanie.
- začiatok ma moc neoslovil, ale po pár stranách a zistení, že Eliza je chorľavá ma to zaujalo. (Asi to oslovilo toho bacila vo mne.) Nevedela som si predstaviť, čo bude robiť s problémami so zdravím na pirátskej lodi.
- jej snúbenec Michael ma zaujal. Ako hlavný hrdina by mohol byť zaujímavý. Keby sa pod tú jeho škrupuľu dokonalosti dostala tá pravá určite by mu tam narobila poriadny bordel. Ale asi nám to nebude dopriate, aby sme si to prečítali, lebo som nenašla, že by mala kniha pokračovanie.
- s menom hlavného hrdinu si spravil niekto srandu? "Lietajúci Cyprian". Ono to nie je škaredé meno, len to vo mne evokuje toto slovné spojenie a musím sa rehotať, aj keď teda tento film som nevidela.
- keď sme sa po prvýkrát stretli s hlavným hrdinom ma šokoval ich úchylný rozhovor. Hotové prasačinky a to ja nie som puritánka.
- Cyprian mi robil neuveriteľné nervy, len z pomsty k otcovi by ublížil malému chlapcovi - svojmu nevlastnému bratovi? Spravil by z neho žobráka? Nechal by ho prežiť to čo prežil on? Aj napriek tomu, že vedel aké zverstvá okúsil a čo to spraví s človekom?
- od 3/4 mi to prišlo také nejaké prehnané. Neviem. Prišlo mi to aaaaa, čo to čítam? Ale potom sa to zase ako tak unormálnilo a bolo to také príjemné čítanie a dokonca na konci by som prijala ešte nejaké strany navyše.
- na jeho sestry sa tam nejako zabudlo. Boli spomenuté, ale nestretli sme sa s nimi.
- páčilo sa mi, že koniec nebol odfláknutý, ale pekne prepracovaní. Chvíľu sa mi to zdalo až moc, ale bolo to dobré. Vždy lepšie spraviť zaujímavý, nečakaný koniec ako napísať a žili spolu šťastne až kým nepomreli (aj keď ja mám rada aj túto frázu, ale ešte lepšia je - žili spolu až naveky:).

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...