pondelok 17. februára 2014

Pondelková šálka kávy 7

Ľudia, ktorí mlčia, sú nebezpeční.
(Jean de La Fontaine)




(Trochu mi to pripomína moje obľúbené príslovie: "Tichá voda brehy myje."
Neviem, či je to tak, že ľudia, ktorí mlčia sú nebezpečí. Len sa veľa dozvedia. Čiže skôr záleží na tom, čo sa dozvedia - čo im poviete. To môže byť nebezpečné, tak si pred takými ľuďmi dávajte pozor na jazyk.
Ja som väčšinou tichá, ale nemyslím si o sebe, že som nebezpečná. Len občas rozmýšľam viac ako rozprávam. Tichá som hlavne pred cudzími, aspoň sa človek niečo o nich dozvie.
Čo vy do ktorej skupiny patríte? Ukecaní alebo tichí? Ak tichí myslíte si o sebe, že ste nebezpeční?
Prajem Vám krásne ránko a ešte krajší deň a nezabudnite občas si treba dávať pozor pred kým si pustíte pusu na špacír - to by mal niekto vysvetliť, aj mne :D )

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...