piatok 7. februára 2014

Piatkový Havajský veget

Prečo Havajský? Okrem toho, že je to moja vysnená destinácia býva tam aj YT-berka, ktorú veľmi rada sledujem. Okrem YT kanála má aj blog pinksofoxy a vlastný e-shop/firmu (zaoberajú sa šperkami, ak dobre chápem, výrobou a predajom).

Priznávam - po anglicky neviem. Trochu rozumiem. Rukami, nohami by som sa dohovorila, ale skôr by som povedala, že neviem po anglicky ako viem. Preto sledujem väčšinu slečien, ktoré majú príjemnú angličtinu a pekne vyslovujú, teda žiadna rýchla reč ako náš ex profesor ekonomiky.

Ale teraz späť k slečne, teda pani. Volá sa Christine. Býva na Havaji. Jej manžel je úplne na zožratie. Teraz nehovorím o výzore, ale môžte ho vidieť v jej videách. Je milý, sympatický, šikovný. Často jej vyrába nábytok a rôzne veci, ktoré sa v jej šikovnej hlavičke zrodia.
Môžte u nej nájsť DYI (či už kozmetické, nábytkové, doplnkové...), tutorialy, precestovala a ukázala nám exotické destinácie, ako si dekorovať, organizovať a ukladať veci v domácnosti (dokonca nám ukázala ako ukladať uteráky, čo som si na začiatku myslela, že zvládam, aj ja. Videla som pár typov, ale pri nej nemáte šancu. Dáva tam toľko spôsobov ako poskladať uterák, že som rozmýšľala, či nerobí na nejakom hoteli), má tam módu (páčilo sa mi video, kde si skúšala trička a triedila ich. Myslím, že to robíme viaceré, ale ona sa k tomu priznala. Nieže by to bolo niečo, začo by sa mal človek hanbiť, ale ešte som to na YT nevidela), make-up (jedno z mojich obľúbených videí je práve make-upove, teda ani to nie je tak o make-upe ako o tom ako si robila v kozmetike poriadok. Vidieť ho môžte nižšie a je podľa mňa úžasne. Skladá sa z viacerých častí, takže sa je načo pozerať). Páčia sa mi aj videá, kde nás berie na nákupy po obchodoch. Vidíme ulice, obchody nie len z vnútra, ale aj z vonku a v neposlednom rade tam má aj fitness videá. Dúfam, že som spomenula všetko, aj keď som si neni istá, lebo som ešte nevidela všetky jej videá. Má ich tam naozaj veľa a všetko pekne a zaujímavo spracované.


Toto je jedno z mojich obľúbených videí. Keď sa presťahujem na HAVAJ :D (dobre snívať môžem :P), tak dúfam, že sa s ňou stretnem, lebo mi je veľmi sympatická. Možno aj preto sa na jej videa dobre pozerá, že je sympatická a býva v jednom z rajov na zemi.

Nebudem sem pridávať viac jej videí. Nech si každý vyberie podľa seba čo chce vidieť. Dúfam, že som vám dala dobrý tip, lebo ja mám jej videá veľmi rada. Sledujete túto YTberku? Ak ste ju ešte nevideli dúfam, že sa vám bude páčiť, tak ako mne.
Aloha a pekný víkend prajem. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...