utorok 5. novembra 2013

Rexanne Becnelová - Panenská nevesta



Anotácia:
Populárna autorka Rexanne Becnelová s obľubou čerpá námety pre svoje romantické príbehy z dávnej histórie. Jedným z nich je aj román Panenská nevesta zo stredovekého Anglicka, ktorý nám na pozadí boja dvoch smrteľne znepriatelených rodov ponúka nevšedný príbeh o pomste, nenávisti a intrigách, ale aj o láske, čo zdolá i tie najťažšie prekážky.
Krásna Linnea de Valcourt bola po celý život zatracovaná ako prekliata dcéra pána hradu Maidenstone - len preto, lebo sa narodila ako druhé z identických dvojčiat, o ktorom staré povery tvrdili, že je stelesnením zla. Keď sa však hrad po osemnástich rokoch znovu ocitne v rukách obávaného normanského dobyvateľa Axtona de la Mansa, ktorý chce spečatiť svoje víťazstvo sobášom s de Valcourtovou prvorodenou dcérou Beatrix, je to práve Linnea, komu pripadne nebezpečná úloha zachrániť rodinné sídlo i milovanú sestru...

O knihe:
- original - The Maiden Bride
- nepochádza zo žiadnej série
- obálka - pekná. Taká vášnivo-červená.

Moje pocity:
- začiatok bol hrozný. Ako môže niekto odvrhnúť dieťa, len preto, že je druhorodené? Dobre, v tej dobe dosť frčali povery a podobné nezmysli (väčšinou to boli nezmysli, lebo čomu v tej dobe nerozumeli bolo zlé). Ani to ako sa k nej správali neskôr nebolo pekné. Hlavne tá jej stará mama. Keď jej otec vypálil znamienko mu muselo inak prepnúť alebo čo, ale dobre berme to tak, že ich aspoň vedeli rozlišovať.
- prišlo mi trochu nechutne ako tam opisovali čo urobila Linnea pre brata, až trochu detailne na mňa, ale myslím si, že to bolo preto, aby sme sa do nej vcítili a chceli vracať s ňou. Je to pekne opísané, ale treba nato žalúdok.
- páčilo sa mi, že autorka to písala aj z Axtonovho pohľadu. Keby nie, asi by som si o ňom myslela, že je to ničomník. Ale keďže chcel len získať, čo patrilo kedysi jeho rodine, tak mu to trošku schvaľujem a plusové body má aj zato, že nebol pritom nejako extra krutý.
- mená hlavných hrdinov mi prišli také nezvyčajné Axton, Linnea, ale lepšie ako niektoré, ktoré sa opakujú skoro v každej knihe.
- na začiatku som jeho brata Petra nemala rada, taký malý hajzlík, ale postupne sa začal správať obstojne k Linnei (to skloňovanie mien ma už poriadne štve), tak som si ho aj s tým jeho vlkodavom obľúbila.
- jeho matka a jej stará matka boli také protiklady. Jeho matka milá, dobrosrdečná. Jej babka taká stará striga. Už len metlu jej dať do ruky a určite by aj lietala.
- nebola som si istá čo si mám o tejto knihe myslieť, keďže sa hlavný hrdinovia dali dokopy za dosť divokých okolnosti. Nakoniec ma tá kniha dostala a do rána som mala čo čítať. Neviem ako to je možné, ale pritiahla ma k sebe a nechcela pustiť.
- svadobný dar, ktorý dostala od neho ani nebudem opisovať. Prečítajte si a urobte si názor, lebo ja netuším, či by som taký dar chcela, ale vyzeral zaujímavo až úchylne.
- jednu vec som nečakala. Dúfam, že aj o jej sestre bude kniha, lebo ma zaujíma ako sa dá tak rýchlo zamilovať? A ako to bude ďalej s touto dvojicou jej sestra Beatrix a ...
- koniec sa mi veeeeeľmi páčil a dobre som sa bavila, keď vyliezla na strom pred tým "diviakom".

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...