utorok 26. novembra 2013

Bohatý utorok

Dnes to bude zase taký kecací článok. Dúfam, že vás ešte neunavujú, ale momentálne nemám nič nafotené, keďže svetlo je aké je a nechcem mať zažltnuté fotky... Tak aspoň takto.

Po úžasnom víkende. Kde som si užila mňamky pizzu. Nie moc dobre pukance. Super film (Skúška ohňom). Už sa neviem dočkať aká bude Drozdajka. Taktiež najsamlepšiu spoločnosť mojej Polovičky, ktorá inak oslavovala narodky, takže prajem aj blogovo všetko naj. CMUK :* 

Prišiel týždeň a s ním blázninec.
Dnes ráno sme boli so starkou po lekároch, teda lekára sme nakoniec nevybavili, lebo nebolo treba :) Šli sme len po lieky do lekárne a po Vianočné darčeky. Aj to nie to čo chcela, lebo velkosti na chlapov majú buď S alebo M alebo 3XL, ale na normálnych chlapov nič. Takže bunda nie je, ale sú iné dárky.

Potom som budila tatu a ten my vymenil kolesá na mojom tátošovi. Nafúkal mi ich a kúpil mi vodu do ostrekovača. Zistila som, že musím kúpiť NIEČO. (Áno, priznávam sa bez týrania. Moje auto je mnou zanedbávane. Hanbím sa. Ale ja som skôr vodič-jazdič a na starostlivosť o auto mám lidičky. Oprávárske vlastnosti som po tatovi nezdedila, ale našťastie, lebo špinu nemám rada.)
Aby toho nebolo málo, tak som domov prišla len na skok. Vyvenčila som nášho drobca, najedla sa a šli sme do mesta. Tam som zistila, že práca, na ktorú som sa išla pýtať už nie je aktuálna. Ale pobehali sme Tesco a spravila som si radosť nákupom čiapok :) Obe čo som chcela a za super cenu (viac cez víkend). Tata si tiež spravil nákup na povinnú zimnú výbavu. (Musím povedať peknú čiapku si vybral. Šedá je in. Aspoň u mňa.)
Takže ďakujem mu za moje autíčko, aj za moje čiapky, aj zato, že je taký trpezlivý.

Čajík vypití. Článok napísaný. Izba kuštik uprataná, lebo za tu chvíľku čo som prišla domov som ju stihla doslovala rozbúrať. Ale musím povedať, že to nie je moja vina, ale toho trpaslíka, čo schováva veci, keď ich potrebujem a keď ich nepotrebujem, tak sa mi váľajú kade-tade. Už si len vyložím nožičky. Zjem jeden pomaranč... a samozrejme k nemu aj dve mandarínky a to všetko zavŕšiť nejakou knižkou.
Fotka nesmie chýbať.

Môj malý "policajný" havko

Prajem pekný večer :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...