piatok 8. novembra 2013

Piatkový veget s jednou pesničkou

Ráno (dobre nie úplne ráno) ma zobudilo slniečko, tak si hovorím aký krásny deň. Dala som sa do upratovania izby, výzdoby, prania... Skoro všetko som pekne postihala, ale nejak mi tá dobrá nálada z rána zmizla. Nevadí dobrá hudba my vždy zdvihne náladu. Takže tu máme jednu pesničku v rôznych kabátoch.

Hijo de la luna

- páči sa mi text, hudba a keby som si musela vybrať, v ktorom prevedení, tak vyhráva Mario Frangoulis. No nie je na zožratie?


V ďalšom prevedení sa mi páči klip. Googlením sa mi podarilo zistiť, že je to z Final Fantasy, ale nič viac.


Tretí videoklip je od Mecano.


Posledné dva sú od Loony.


Tento som sem tiež musela dať, aby sme si trochu navodili Vianočnú atmosféru, aj keď úprimne ja tu Vianočnú atmosféru ešte necítim.


A čo vy ako ste na tom s vianočnou atmosférou? Páči sa vám táto pesnička? V ktorom prevedení najviac?
Majte krásny víkend :)

4 komentáre:

  1. :D prevedenia pesnicky. ja so mdnes tiez mala upratovaci den a pustila som si k tomu vianocnu pesnicku :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vianočné pesničky mám rada pri pečení. Vôňa medovníkov, koledy, ešte sneh a bolo by to dokonalé, ale na pečenie je ešte čas. Teda aspoň u nás, ale upratovanie a pesničky to musí byť. Hlavne nejaké rezké nech sa neulievam a upratovanie si aj užijem :)

      Odstrániť
  2. Moji favorité jsou Mario nebo Loona. Ale krásnou písničku si ráda poslechnu od kohokoliv...a tohle je opravdu moc krásný song. ;-) Děkuju za zpříjemnění soboty ;-).
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niet začo, aj nabudúce :) Krásne pesničky patria ku krásnemu životu :)

      Odstrániť

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...