streda 2. októbra 2013

Ziaja jemný odličovač očí


O výrobku:
- Jemný odličovač očí, odporúčaný rovnako pre osoby používajúce kontaktné šošovky. Neobsahuje parfém. Opthalmologicky testovaný.
Návod na použitie: Na odlíčenie použite vatový tampón a vyvarujte sa vniknutiu odličovača do očí.

Môj názor:
- nie som si istá, či je to len na odličovanie očí alebo si s tým môžem odličovať, aj tvár, ale myslím, že je to jedno
- chcela som vyskúšať niečo od tejto značky. Už dlhšie som po nej pokukovala, ale ja počkám, až keď sa mi niečo minie. Tak ako som bola nadšená, tak som skončila sklamaná a naštvaná.





- lacné
- malé, chutné balenie. Vyzerá, že by sa s tým dalo cestovať, lebo ani zatváranie nevyzerá byť samootváracie





- neodličuje poriadne - vôbec. Rozmaže mi to špirálu pod oči, ale ani drhnutím sa to nedá zotrieť. Mala som oči čierne a už ma štípali ako som ich drhla a nič.
- minula som veľa tampónov
- štípal ma ksicht ako hovado
- vôňa sa mi nepáči, sprvu mi prišla dosť nepríjemná

Za mňa:
0 pusiniek

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...