utorok 22. októbra 2013

Kresley Cole - Cena za rozkoš


Anotácia:
Kapitán Grant Sutherland, odvážny a statočný muž, sa vydáva na ďalekú plavbu do Oceánie, aby sa tam pokúsil vypátrať Victoriu Dearbournovú, anglické dievča, ktoré sa pred desiatimi rokmi stratilo na mori. Grant dal jej chradnúcemu starému otcovi slovo džentlemana, že ju nájde a ochráni. Pri prvom pohľade na zvodnú, no hrdú a svojhlavú dievčinu kapitán pochopí, že jeho úloha nebude taká jednoduchá. Victoria totiž miluje slobodu, neskrotnú vášeň a spontánnosť a neznáša akékoľvek autority. A tak keď ju príde zachrániť povýšený, chladný britský kapitán, rázne mu dá najavo, že ona o nijakú záchranu nestojí. Grant sa ju snaží presvedčiť, aby opustila ostrov a vrátila sa s ním do Anglicka, a Victoria v ňom postupne začína vidieť muža, ktorý prahne aj po niečom inom. Muža, ktorý po nej túži, no zdráha sa prejaviť svoje city. Mladá žena sa musí rozhodnúť, na čom jej záleží väčšmi: na nespútanej slobode, alebo na jedinom mužovi, ktorý dokáže skrotiť jej srdce...

O knihe:
- originál - The Price of Pleasure
- 2. časť zo série o bratoch Sutherland
Kapitánova láska, Cena za rozkoš
- obálka - nechápem jej. Kedy používal hlavný hrdina meč? Čo to má hlavná hrdinka s vlasmi? Tie kvety okolo vyzerajú divne, ale aj tak je pekná. Originál sa mi páči o niečo viac alebo lepšie povedané je vhodnejší. Táto obálka je pekná, ale neviem či vhodná k tejto knihe.

originál


Moje pocity:
- denníkové vsuvky nemusím. Vie to priniesť do knihy niečo zaujímavé, ale niekedy ma to skôr nudí. Tu bol denník len na začiatku a bolo to zaujímavé, pretože sme sa z neho dozvedeli čo sa stalo. Victoria písala o ich stroskotaní a zážitkoch z ostrova. (Zaujímalo by ma čo by som robila ja keby som niekde stroskotala. Tiež mávate občas takéto myšlienky? Len dúfam, že keby sa niečo také stalo mala by som so sebou niekoho normálneho a hromadu kníh.)
- zaujala ma myšlienka jej mami: "Pamätaj, Tori, diamant vzniká pod tlakom."
- boli aj slzičky a to niekoľkokrát, ale spomeniem len prvýkrát. Keď sa nechala presvedčiť a odišla z ostrova neopúšťala len divočinu, ale aj svoju matku. To mi prišlo dosť smutné, že nebude môcť chodiť na jej hrob a necháva ju tam samu.
- páčilo sa mi, že nešli hneď späť domov za starým otcom, ale mali po ceste veeeľa zaujímavých zastávok.
- Tori mala silu prežiť za každých okolnosti od začiatku do konca. To som na nej obdivovala.
- Grant bol úžasný hlavný hrdina. Nie príliš dokonalý. Robil, aj chyby, ale nebol to ani žiadny nudný ťuťko.
- rozhovory medzi nimi boli veselé, iskrivé, žiadna nuda.
- potešilo ma ako dopadla Cammy. Chvíľu som si myslela, že sa dá dokopy s Ianom, čo by bolo až príliš jednoduché. Nakoniec s ňou všetko dobre dopadlo, ale potom čo prežila na ostrove si to zaslúžila.
- kniha nebola ochudobnená ani o iné postavy. Takže je o čom čítať.
- teším sa na knihu o Ianovi, keďže tu ho uniesli a bohvie čo je s ním. Ale bohvie čo je aj s knihou. Nikde som sa nedočítala, či je už vydaná, alebo vôbec či je v štádiu, že autorka na nej pracuje. Netuším.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...