nedeľa 14. júna 2015

Májové - narodeninové úlovky 2015

Zas príde máj, ten lásky čas a každý z nás ju bude chcieť, ale lásky je malá pre ten veľký svet...
Ale to vôbec nie je pravda. Lásky je veľmi, veľmi veľa, len ju treba hľadať alebo sa nechať nájsť :)

Leto nám už klope na dvere, takže je tu čas na letné lásky a užívanie si slnečných lúčov a života v plných dúškoch. Milujem toto obdobie, len v najhorúcejších dňoch môžem chodiť bez ponožiek a kľudne aj ako Eva v raji. Ak by som si mohla vybrať ročné obdobie na celý život bolo by to leto, ale nejdeme tu polemizovať o tom keby bolo keby, ale dnes je dnes :D a preto si treba užívať každý moment.
Čo to znamená? Čo môžeš urobiť dnes odlož na zajtra a užívaj si deň :) Dobre, dobre presne takto to nie je, ale určite treba porobiť všetku prácu, aby človek potom mohol oddychovať bez výčitiek svedomia. Teoreticky to krásne zvládam, ale čo prakticky :D Pohorela som. Získavam 3 body z 10 aj to len preto, že ovládam teoretické kecy a z ľútosti, lebo som vyronila nejaké tie slzičky (ako na maturite :D).

Máj bol úžasný mesiac. Okrem toho, že som mala narodeniny, ktoré som oslávila s rodinou a dostala som najkrajšie torty na svete sa toho udialo celkom dosť. Bola som asi 3x v Nitre. Z toho raz na Strojárskom veľtrhu :D s tatom, ale nebolo to až také zlé ako to znie. Boli tam nejaké veci, ktoré sa mi páčili. Boli sme sa výletovať v BA, ale skôr tak "pracovne" boli sme niekoho zaniesť na letisko. Konečne som bola v Rakúsku bez toho, aby sme sa za hranicami otáčali, lebo sme prepískli odbočku.
Dokonca mám za sebou už ďalšie alebo prvé neviem teraz vianočné nákupy :)

Ale nech sa tu dlho nevykecávam poďme už nato:

Kozmetika:


- Alverde žihlava a medovka - šampón na mastné vlasy. Prechádzame na prírodu a keďže u nás nie je veľa prírodných obchodov, tak aspoň takto. (Aj keď nedávno som zistila, že v obchode kde predávajú zdravé jedlo majú aj nejakú prírodnú kozmetiku, tak sa tam budem musieť konečne staviť).
- Balea Urea krém na ruky - priateľovi som kúpila krém na nohy a ten je fakt super. Ak sa natiera pravidelne má pekné kolienka aj päty, ale keďže je chlap je to skôr pravidelne nepravidelne. Tak som si kúpila tento krém na ruky a som zvedavá, či bude ako nožičkový krémik.
- pena na holenie (Kaufland) - najlacnejšia akú tam mali a tak to aj vyzerá. Zatiaľ sa mi nejako divno roztápa na rukách a na 1x z nej išla len studená para a skoro mi odmrzli prsty. Takže rozmýšľam, že si kúpim niečo iné na odchĺpovanie nejakú opilcu alebo niečo podobné.
- peeling Orientálna noc (Soaphoria Nitra) - boli sme  s tatom na strojárskom veľtrhu a asi ako cenu útechy mi kúpil tento peeling. A bolo to krásne načasované. Teraz som minula Babičkinu záhradu a už sa peelingujem s orientálnou nocou a nechávam sa unášať tou vôňou. Predtým som ju už mala vo forme telového suflé (a ešte trochu mám) a tá vôňa je waw. Milujem ju. Rovnako ako babču. A inak aby som nezabudla ten strojársky veľtrh nebol až taký zlý, ale aj tak mám radšej agrokomplex :) Možno len sentiment. Boli tam aj nejaké zaujímavosti.


Oblečenie:


- tričko Kabát - tak tričko alebo kabát? :P Priateľ bol v Brne na koncerte a keďže ma veeeeeľmi ľúbi, tak mi doniesol tričko. Samozrejme najskôr som nebola nadšená. Neviem, či si pamätáte rozprávku o snehuliakoch, v ktorej sa spievalo: "... koľko snehuliakov sa už narodilo na svete? Neviete? Ten kto ich chce zrátať, tomu začnú plať, že majú radi mínus, že bez mínusu sú vraj mínusoví..." (ja to hovorím, že som ako malá), takže toto triko ma moc nepotešilo. Ja mám snehuliakov celkom rada a určite by som ich nefénovala, ale možno to bolo myslené inak. Čo z toho vyplýva? Že ho nebudem nosiť v zime, aby som nedostala od nejakého snehuliaka vetvičkou po hlave, ale určite ho budem nosiť s láskou, lebo je od mojej lásky :) a aj Kabát sa mi páči.


Ostatné:


- ružové gatušky - viem, že fotiť na blog nohavičky je divné, ale tieto sú chutnučké (povedala by som ňuňunky, ale už nie som v puberte :P). Čipkované a kraťasoidné. Také ja môžem.
- Minionský obal - na všetky papiere. Teraz už nebudem mať bordel na stole (aspoň dúfam), v šuflíkoch (pevne verím), ale všetko budem mať uložené v Mimoňkoch a budem si v tom robiť poriadok, aby som ich mala pekne uprataných (aspoň raz za čas:)
- podpivníky - doteraz som používala podpivníky z krčmy :D no a čo :P, ale už ma to poriadne štvalo. Chcela som niečo pekné a nie papierové. A tieto gumové holubičky sú super, len škoda, že na foto vyzerali inak (neboli modré) a do izby sa mi moc nehodia, ale nevadí. Možno si kúpim ešte jedny inej farby a tieto budem mať na zimu.


- Love you to the moon & back - retiazka s príveskom od Priateľa. No nie je to chutné romantikuš? Síce na retiazku povedal, že vyzerá ako splachovač na WC, tak som ju musela vymeniť za túto od kamošky, ale mne sa páčil aj ten splachovač :P

Anjelik

- Anjelik - prívesok s retiazkou som dostala od svokričky (teda od svokrovcov, ale určite vyberala svokrička), lebo vie, že som anjelik :D síce s rožkami, ale aj tak som. Podľa mňa je peknučký a dúfam, že bude dávať na mňa pozor :)

kvetinky
- kvety- popravde by mi stačila jedna ružička (akú som dostala od Priateľa) ako obrovské kytice, ale aj tak boli krásne


Knihy:

Love story 1

Love story 2

- knihy LOVE STORY - skoro som ich sem zabudla pridať :D Ja zabudnem pridať do úlovkov knihy :D Nebudem ich sem vypisovať konkrétne, lebo ich je pekná kôpka, takže len obrázky a poviem, že som ich ulovila v záložni a to som si povedala ok je ich tam len asi 20 kúskov, tak si ich vezmem, to bude pár korún a potom mi povie slečna, že ešte vzadu má zvyšok, či ich chcem :D Mňa sa opýtať, či chcem knihy? Takže som tam nechala peknú kôpku peňazí, ale keďže som mala práve narodky, tak som si to dala ako narodeninový darček. Bolo to krásne zakončenie dňa, keďže sme mali s Priateľom pekný narodeninoý deň :*


Tortička na záver (teda tortičky):

Minion

- s Priateľom máme takú mimoňovskú úchylku (akú nepoviem :P), takže od neho som dostala tohto krásneho Mimoňka a sranda, keď som ho musela rozkrájať, tak som smoklila (ja som buď tajne tehotná alebo decko, stále len pištím ako malá. Ale vy by ste nerevali, keby ste mali rozkrájať takého úžasného Minionka?). Plnka bola fajn, ale neboli v nej banány, takže nebola taká dokonalá ako kniha. Ale najlepšie bolo, že Mimoňko si čítal knižku, v ktorej boli haky baky, tak som povedala, že je to písané po mimoňsky a preto tomu nerozumieme :D

moja vlastná kniha

- vždy som snívala o svojej vlastnej knihe. Teda o knihe, ktorú napíšem, ktorú mi vydajú a ktorú si hrdo vystavím na poličke a budem sa s ňou do smrti chváliť, až budem každému liezť na nervy :D Zatiaľ sa mi to ešte nesplnilo (to bude asi tým, že už dlho nič nepíšem teda okrem blogu, ale ani s tým nemám úspechy. Neviem, či je to lenivosťou alebo blbo píšem :D), tak aspoň takto som sa dostala k vlastnej knižke a bola úžasná. Ten text bol krásny. Ani som nečakala, že sa s tým pani cukrárka, tak vyhrá a budem tam mať vlastnú story. Tak strašne som bola dojatá a nadšená :D Náplň bola bananovo-čokoládová a chutila neuveriteľne dobre. Túto kombináciu milujem a preto si ju dávame robiť stále dokola :D Chudák holka :) Ale prekvapivo vždy chutí inak. Samozrejme vek nemám 18, ale 18+ ako sa väčšinou označujem, tak som dostala aj toto :) ach to boli krásne narodeninové tortičky.


Ešte krátke zhrnutie a už vážne končím:)

Ktoré knihy som prečítala?
Vlak snov (Charlotte Vale Allenová); Ranný svit mesiaca (Jude Deveraux); Kráľovská odysea (Jude Deveraux); Nespoznaná láska (KEW)
Štyri knihy sú celkom dosť, ale zdá sa mi to nejak málo, ale je to aj tým, že som nechcela čítať, kým nedokončím recenzie. Čo mi robilo trochu problém, lebo som radšej leňošila, keď som mohla ako blogovala.

Ale už aspoň sem tam stíham pozerať nejaké YT videa alebo aj blogy. Takže tam sa vždy dobre nakopnem. Aj ja by som už rada natočila a vypustila aspoň jedno video. Takže som si dala závúzok, že do konca roka to skúsim. Ide o to, aby ste videli kto je za týmto blogom a či som sympoška alebo nie :D Ale keď ja sa tak hanbím, lebo ja som strašný blázen, ale blogovanie ma nakoplo na nejaké veci, takže si myslím, že ak začnem robiť videá možno sa zlepšia aj iné stránky napríklad budem viac ukecaná aj medzi cudzími, lebo medzi kamošmi som strašná papuľa, ale na verejnosti som taká tichá voda. Ale vlastne ani neviem o čom by malo byť moje prvé video, ale určite sa naň teším a dúfam, že keď bude tak sa vám bude aspoň trochu páčiť. Dosť bolo kecania na dnes končíme.

Ak čítate tento článok ráno hor sa do nového krásneho dňa a ak večer tak dobrú noc a sladké sny :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...