štvrtok 27. marca 2014

Nora Robertsová - Sen v bielom


Anotácia:
Štyri kamarátky z detstva sa stali majiteľkami svadobnej agentúry Sľub. Mac, Laurel, Emma a Parker sa ako malé dievčatá rady hrávali na nevesty, dokonca aj na ženíchov, a teraz sú svadby pod ich taktovkou tie najvychýrenejšie v okolí. Prvá z nich je fotografka, druhá cukrárka, tretia má na starosti kvetinovú výzdobu a štvrtá perfektné plánovanie.
Mackensie Elliotová vďaka svojmu fotografickému talentu zachytáva chvíle, ktoré ako dieťa sama nezažila, pretože jej rodičia sa rozviedli. Práve sa chystá na schôdzku s klientmi, keď sa za mierne povážlivých okolností stretne s nevestiným bratom. Rodinne založený stredoškolský profesor angličtiny Carter Maguire nie je jej typ, ale už prvý bozk toto presvedčenie riadne naštrbí. Mac považuje schôdzky s Carterom len za príjemné rozptýlenie. Z nezáväzných stretnutí sa však neraz vykľuje niečo silnejšie práve vtedy, keď sa to najmenej hodí!

O knihe:
original - Vision in white
- 1. časť zo série - Svadobné kvarteto
- Sen v bielom, Ustlané na ružiach, Čaro okamihu, Navždy spolu
obálka - v pohode. Taká zaujímavá. Páči sa mi, že keďže je to svadobné kvarteto, tak sú všetky štyri obálky biele a nevestovské.

Moje pocity:
- citát zo začiatku knihy, ktorý ma dostal:
Najskôr zveď moju myseľ, až potom môžeš mať aj moje telo. Nájdi moju dušu a budem navždy tvoja. Anonym
- musím sa priznať, že od tejto knihy som veľa neočakávala. Čakala som, že bude fajn, ale pochybovala som, že učiteľ, ťuťko, hlavný hrdina bude niečo čo ma zaujme. Myslíte si, že som mala pravdu? Nie :)
- keď sa začítate, zistíte, že ťuťko to je, ale je to na ňom zlaté. A pri lepšom spoznaní to je okúzľujúci chlap a ešte k tomu fešák. Miluje svoju prácu rovnako ako Mac tú svoju. Je romantik a vie byť aj drsný. No nezamilujte sa. Nedalo sa. Rovnako ako Mac aj mňa dostal.
- keďže som najskôr čítala dvojku a trojku, tak som už Mac ako tak poznala a obľúbila som si ju. Páčilo sa mi ako tu bola opísaná jej práca. Svadby, ktoré organizovali. Rovnako ako ostatné časti. Nebolo to len o láske medzi dvoma ľuďmi, ale aj zaujímavé opisy z ich roboty. To sa mi veľmi páčilo, aj preto, že to neboli nudné opisy, ale človek sa aj dobre zabavil.
- všetky štyri baby sú úžasné. Milujem ich. Samozrejme aj chalanov. Mať takých priateľov je na nezaplatenie. Brala by som každého jedného z nich.
- jej matku som už spoznala. Neviem presne, v ktorej časti, ale hneď som pochopila, že je to mrcha a bola som zvedavá, či ju dokážem v tejto knihe predýchať, ale nebolo to až také zlé. Je to fakt obluda a nie matka, ale tak každý máme nejaké muchy.
- po prečítaní tejto časti som siahla aj po druhej a tretej knihe a už si brúsim zúbky na štvrtú. Milujem Parker. Milujem jej chlapa. Videla som ukážku a musím povedať, že aj Parkerina práca bude veľmi zaujímavá :D
- túto sériu určite zaradím medzi moje TOP a budem sa ku všetkým 4 knihám rada vracať. Len dúfam, že ich nesfilmujú, aby mi ich nepokazili.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...