štvrtok 16. mája 2013

Kresley Cole - Kapitánova láska



Anotácia:
Američanka Nicole Lassiterová, svojhlavá mladá žena, ktorú vychovával otec vo voľnom duchu na palube majestátneho klipera, ešte nenatrafila na prekážku, ktorú by nevedela prekonať. Až kým jej nepríde do cesty kapitán Derek Sutherland. Kapitánova odvaha, mužnosť a vášnivosť sú neodolateľné, no jeho reakcia po spoločne strávenej noci vybičuje v pôvabnej Nicole pomstychtivosť, ktorá nadobúda nečakané rozmery. Preteky vo Veľkej okružnej plavbe z Anglicka do Austrálie sú výzvou, ktorú nesmie prepásť - nič by jej protivníka nepokorilo väčšmi ako prehra v tom, čo je jeho najväčšou pýchou. Nič však nejde hladko a okrem ľudského zásahu Nicoline trúfalé plány môžu zmariť prírodné živly, s ktorými na otvorenom mori nie sú žarty. Takisto ako ani s láskou...

O knihe:
- 1. časť zo série Sutherland
Kapitánova láska, Cena za rozkoš
- obálka - nezdá sa mi, že by táto obálka patrila k romantickej knihe, ale na počudovanie sa mi páči. Ale! Ľúbostný romantický príbeh žltým a na štvrť obrázku? To fakt? Kto si prečíta anotáciu pochopí, že je to ľúbostný príbeh. V jednoduchosti je krása a tu sa mi zdá, že je až veľa farbičiek.

Moje pocity:
- na lodiach, pirátoch, kapitánoch ma v poslednej dobe začalo niečo priťahovať
- to jej cestovanie na mori by sa mi páčilo (teda pokiaľ netrpím morskou chorobou). Od detstva ju otec vychovával na palube lode Bella Nicola. Tá loď bola jej domovom, o ktorý keď prišla som plakala spolu s ňou. Človek nemá byť závislí od materiálnych vecí, ale k niektorým veciam sa viažu krásne spomienky.
- príbeh sa čítal sám. Preto usudzujem, že Kresley Cole sa stane ďalšou mojou obľúbenou autorkou.
- dosť mi tam vadili tie alkoholové dýchanky hlavného hrdinu, len som dúfala, že mal na ne pádny dôvod
- Nicolin otec aj stará mama boli zaujímave postavy. Otec mi prišiel taký veľký macko, ku ktorému sa rado pritúliť. Teda pokiaľ sa jednalo o jeho dcéru, pre ktorú by spravil všetko. K ostatným bol možno nevrelý. Priam odstrašujúci. Stará mama mi prišla zase najskôr ako hrozná harpya, ale ona len nevedela (nechcela) vyjadrovať svoje pocity. Nakoniec som si obľúbila aj tú.
- koniec ma potešil, prekvapil a bolo to poriadne zadosť učinenie pre Christinu :)

- teším sa na knihu o jeho bratovi Grantovi


Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...