utorok 22. septembra 2015

Jayne Ann Krentzová - Veľká vášeň


Anotácia:
Zberateľ umenia Max si dlho myslí, že jeho jedinou vášňou sú staré obrazy... kým do jeho života nevstúpi pôvabná Cleo.

O knihe:
original - Grand passion
- nepochádza zo žiadnej série
obálka - radšej sa nevyjadrím. Nebolo by to nič pekné. Jedine, čo sa mi na tej obálke páči je rúž a možno aj pery.

Moje pocity:
- augustová kniha
- Max Fortune bol síce teraz už bohatý, ale stále mu chýbalo to základne. Zázemie, domov, láska. Bolo mi ho veľmi ľúto. Vždy pripravený na odchod. Cestovnú tašku si nikdy nevybalil. Keď išiel po Benjyho (chalan, ktorý opustil svoju tehotnú priateľku) a vedel, že nebude úspešný, čakal, že ho vyhodia z penziónu, lebo tak to s ním fungovalo stále, ale Cleo taká nebola a ani nikto normálny.
- v knihe išlo o to, že Max zdedil vzácne obrazy. V jeho prípade nešlo ani tak o finančnú stránku ako o to, že to zdedil od človeka, ktorý mu bol blízky ako otec. A jediná indícia, ktorú k obrazom mal bola Cleo, ale tá o nich nevedela nič. Alebo?
- Cleo - Cleopatra. Inak krásne meno alebo aspoň jeho známa nositeľka bola niečím zaujímavá. Ale ani táto Cleo nebola nudná dievčinka. Možno na prvý pohľad sa zdala byť nudná, ale keď sa jej človek dostal pod kožu musel ju milovať. Mala dobré srdiečko, pomáhala a viedla vlastný penzión a popritom ešte stíhala aj písať detektívne romány.
- Cleo mala dosť zvláštnu "rodinu" vo svojom penzióne, ale všetci sa mali radi, pomáhali si a ochraňovali sa možno viac ako keby boli pokrvná rodina
- malý Sammy bol zlatý. Také živé dieťa, ale vôbec nebol rozmaznaný alebo urevaný alebo niečo podobné. Len bol veľmi zvedavý a tá jeho plávajúca kačička :D Na začiatku s ňou bolo veselo. Ak si túto knihu prečítate a zistíte, kde jeho kačička plávala určite sa tiež zabavíte :D
- Jason - z Cleopatrinho rozprávania vyznel ako super chlapík, taký milý deduško, ale teda z Maxovej strany mi prišiel zase taký žralok a u Cleo len oddychoval od trhania malých rybiek. Ale aj tak mi bol sympatický a bolo mi ľúto, že sme ho nepoznali viac, ale zase potom by mi bolo ľúto, že zomrel ešte viac.
- Cleo sa s ničím nepárala. Len čo zistila, že Max je Jasonov priateľ hneď ho zamestnala. A on bol trochu šokovaný, keď mu ponúkla rovnaké podmienky aké mal u nej Jason, keďže si myslel, že skončí aj v jej posteli. Ale jeho chyba ako prišiel nato, že Jason a Cleo spolu spávajú? Určite bujná fantázia.
- Max mal smutné dectvo. Poznal len pestúnske rodiny, domovy. Majetkom mu boli knihy, ktoré dostával od sociálnych pracovníčok, učiteľov alebo ktoré iné deti už nechceli a predávali mu ich za cukríky, pár centov alebo hračky a jeden starý ošarpaný kufor, v ktorom si nosil celý svoj majetok.
- jej penzión Vrabčie hniezdo, ktorý vlastnila Cleo mal zvláštne meno a ešte zvláštnejšie obyvateľky. Ženy, ktoré v ňom pracovali bývali v ženskom domove Kozmická harmónia a podľa toho mali aj mená: Andromeda, Zornička, Hmlovina, Konštelácia... Dosť zvláštne mená, ale celkom zaujímavé ako ich nositeľky. Teda ak som to správne pochopila, tak dve baby, ktoré u nej pracovali spolu mali techtle-mechtle alebo v tomto prípade mám zase ja obrovskú fantáziu, ale pochopila som to tak a ako som to pochopila.
- v knihe sa človek určite nebude nudiť. Okrem Maxovho pátrania po vzácnych obrazoch budeme pátrať aj po človeku, ktorý sa snaží zavraždiť Cleo. Ale o tom vám prezradím len to, že to bolo zaujímavé pátranie, aj keď na konci som už vedela kto to je, ale na začiatku som podozrievala každého. Dokonca aj Maxa. Hanba mi.
- bolo tam kopec veselých, občas až šokujúcich scénok - bubnujúci naháči, jeho exsnúbenica a jej manžel, od ktorého dostal Max menšiu/väčšiu ranu. Bolo tam kopec postáv, takže bolo veselo.
- to ako sa zasnúbili  bolo zaujímavé, vtipné, neočakávané
- páčilo sa mi že Max čítal jej knihu a podľa toho ju aj balil to bolo zlaté a sexy
- v knihe odhaľujeme najskôr Maxovu minulosť a potom aj Cleinu a tá bola teda riadne šokojúca a tiež smutná
- ako sa hovorí nesúď knihu podľa obalu, tak tu to platí určite. Obal sa mi nepáči, ale kniha sa mi páčila a určite ju môžem odporúčať.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...