štvrtok 13. novembra 2014

Barbara Delinská - Zrelí na lásku


Anotácia:
Debra Barryová prichádza do New Hampshiru, aby sa vyrovnala s bolestným rozvodom. Autorka úspešného televízneho seriálu môže konečne o sebe rozhodovať sama. Pri rekonštrukcii domu stretáva Grahama Reida, tajomného majstra tesára. Chvíľu trvá, kým nahliadnu do svojich duší a odhalia svoje tajomstvá. Potom akoby už nič nestálo v ceste ich láske...

O knihe:
original - The carpenter's lady
- nepochádza zo žiadnej série
obálka - slečna mi skôr pripomína nejakú Jane z Tarzana alebo nejakú divošku, ale obálka je ružová a ružová väčšinou nie je zlá, takže v pohode

Moje pocity:
- to, že sa autorka original volá Delinsky, ale na slovensku Delinská s takým niečím som sa už stretla, čiže nič výnimočné, ale teda neviem, či by sa mi páčilo, keby mi niekto potentoval meno, ale stáva sa.
- začnite knihu nahou mužskou hruďou a určite ma nalákate
- veľkú časť knihy sa tam riešilo sexuálne napätie medzi hlavnými hrdinami. To mi trošku liezlo na nervy, ale tak ok.
- v knihe boli len oni dvaja a občasne telefonáty od iných a asi dve návštevy. Nebolo to zlé, aj s nimi sme sa zabavili, ale asi ma rozmaznalo viac postáv v knihe, takže takéto knihy "dvoch ľudí"  beriem ako oddychovky. Možno občas aj nuda.
- zaujala ma Debrina práca. Písala scenáre k seriálu. Najviac ma na tom zaujalo, že scenár môže písať viacero ľudí. O takom niečom som ešte nepočula a príde mi to zvláštne.
- taktiež sa mi páčila Grahamova práca. Bol tesár. A nie len taký obyčajný, ale podľa opisov mal veľmi dobré práce. Šikovných ľudí mám rada a obdivujem.
- Graham mi tam niekedy liezol na nervy aký bol blbec. Proste myslel si o nej len to najhoršie a bol dosť hnusný. Potom sme odhalili prečo bol taký, ale aj tak to bolo fuj.
- jej exmanžel ma poriadne prekvapil. Čakala som niečo iné.
- Debre a Grahamovi sa stalo presne to isté. Prvýkrát by som to aj brala, ale pri druhej situácii mi to prišlo už trochu moc? Nehovorím, že sa to nemohlo stať, ale bolo toho na mňa už dosť. Náhody-nenáhody ma nebavia.
- toho prerábania jej domu tam mohlo byť viac. Mňa by to určite bavilo, ale aj tá trocha bola fajn. Ja by som nemala gule spať v šope a chodiť sama po tme cikať alebo čo do domu. Zato má Debra môj obdiv.
- kniha ma celkom bavila. Ako nedialo sa tam nič napínavé, detektívne. Riešil sa tam vzťah medzi hlavnými hrdinami, jej rozvod a nejaké jeho problémy. Takže to bolo skôr o vzťahoch. Dalo sa to prečítať. Bolo to fajn. Nič z čoho by som padla na zadok, ale občas treba čítaj aj takéto oddychovky.

Za mňa:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za komentár. Teším sa z každého jedného :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...